Vježbom do kontrole

Odgovarajućom vježbom možete smanjiti curenje urina. Te su vježbe usmjerene na mišiće dna zdjelice i na mjehur. Zajedno će poboljšati kontrolu mjehura i pomoći vam s problemom curenja urina.
Stiskanje

Stiskanje

Pokušajte vježbe dna zdjelice za kontrolu curenja urina. Jednostavno stišćite i vježbajte odgovarajuće mišiće kako biste ojačali dno zdjelice. Možete stiskati bilo gdje, zato krenite!
Ikona vježbe

Vježbe

Prije nego što počnete morate locirati koje ćete mišiće aktivirati. Najlakši je način da zategnete iste mišiće koje upotrebljavate kada želite spriječiti puštanje vjetrova. Kada god zategnete te mišiće, vježbate mišiće dna zdjelice. Obavljanjem sljedećih vježbi možete poboljšati snagu i izdržljivost mišića što pomaže u sprečavanju curenja urina.

Ikona snage

Snaga

Stisnite i zadržite stisnutima mišiće dna zdjelice na sekundu ili dvije. Opustite se na 10 sekundi, a zatim ponovite do 10 puta. Pokušajte istodobno ne stiskati stražnjicu ili zatezati bedra ili trbuh dok radite ovu vježbu.

Ikona očuvanja

Očuvanje

Upotrijebite istu tehniku kao za vježbu snage, ali ovaj put umjesto ponavljanja kratkih stiskanja, stisnite 10 sekundi i ponavljajte do 10 puta. Opustite se 20 sekundi između svakog ponavljanja.

Ikona otpora

Otpor

Ostvarite dodatni učinak dodavanjem otpora abdomenu kada radite vježbe snage i očuvanja.

Ikona jakih kontrakcija

Profesionalni savjet: Jake kontrakcije

Osjećate da ste savladali navedene vježbe? Pokušajte s brzim, jakim kontrakcijama kako biste stegnuli mišiće dna zdjelice koliko god možete, a zatim ih odmah opustite. Ponovite do 10 puta.

Zapamtite, za dobre rezultate potrebno je neko vrijeme i proći će nekoliko tjedana dok ne primijetite napredak. Do tada obavezno radite ove vježbe svakodnevno.

Ikona kontrole mjehura

Kontrola mjehura

Preuzmite kontrolu nad svojim mjehurom tako da rasporedite svoje odlaske u toalet i pratite količinu tekućine koju uzimate. Primjerice, ako pijete litru i pol vode po danu, potpuno je normalno otići na toalet 8 puta dnevno. Ako morate mokriti češće, prakticirajte navedene vježbe dna zdjelice kako biste ponovo zadobili kontrolu.

Prednosti vježbanja

Svjedočanstvo

Vježbe su brzo postale svakodnevna rutina.

David,
48

Fizičke prednosti vježbanja

  • Povećana kontrola mjehura
  • Snažnije tijelo i um
  • Smanjene razine stresa
  • Bolji seksualni život

Svjedočanstvo

Postao sam svoj vlastiti trener. I naporan rad se isplatio.

Luka,
66

Priče

„Shvatio sam da nešto moram učiniti”

Pročitajte priče Petra, Marka i Luke, muškaraca koji imaju curenje urina i naučili su kako preuzeti kontrolu nad svojim životima.

Markova priča iz stvarnog života

What are cookies?

Lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet.