Ovo web-mjesto upotrebljava kolačiće. · Što su kolačići? Prihvaćam

TENA Men

Još muževniji dizajn da stvari ostanu pod kontrolom.

Potencijal koji čini veliku razliku

Dok 1 od 4 muškarca iznad 40 pate od curenja urina.[1,2] No, 95 % njih ne upotrebljava odgovarajuću zaštitu od inkontinencije.[3]

Malo znaju o toj temi, a mnogi ni ne znaju da postoje specifični proizvodi za muškarce. Budući da im je neugodno, srame se zatražiti pomoć te se pokušavaju sami nositi s privremenim rješenjima i prilagođenim životnim stilom.

Inovativne značajke kako bi muškarci preuzeli kontrolu

TENA Men asortiman specifično je izrađen za mušku anatomiju kako bi muškarcima pružio rješenje koje ih osnažuje u preuzimanju kontrole i življenju života onako kako žele. Njegove inovativne značajke uključuju:

  • Jedinstven sustav kontrole neugodnog mirisa koji sprečava neželjene mirise
  • Sigurna upijajuća jezgra koja uklanja vlagu s kože i izravno blokira tekućinu
  • Dermatološki testiran materijal koji je nježan prema koži

Peterova priča

Curenje urina kod muškaraca češće je nego što mislite. Peter nam priča kako je utjecalo na njega.

TENA Men asortiman

TENA Men Protective shield

Malen kapacitet upijanja za lagano kapanje.

Muževna zaštita za nadmoćnu sigurnost

Razvili smo TENA Men asortiman kako bismo pružili još muževniji izgled i dojam, istodobno zadovoljavajući najvažnije potrebe muškaraca:

  • 84 % muškaraca bili su „iznimno” ili „vrlo” zadovoljni što NOVI TENA Men upijajući zaštitni uložak sprečava curenje [4]
  • 88 % korisnika bili su „iznimno” ili „vrlo” zadovoljni upijanjem novog proizvoda [4]
  • 81 % bilo je vrlo zadovoljno s time koliko je novi upijajući zaštitni uložak udoban [4]
  1. NOVI dizajn ističe područje sigurnog upijanja
  2. NOVI uzorak u obliku pčelinjeg saća podudara se s upijanjem
  3. Sigurna ljepljiva traka drži proizvod na mjestu
  4. Mekana bočna lastika doprinosi udobnoj i sigurnoj prilagodbi
  5. NOVI sivi stražnji sloj muževniji je i diskretniji

TENA Men upijajući zaštitni uložak razina 2

Neprekidna predanost korisnicima i vašem poslovanju

Predani smo pomaganju u vašem angažmanu s korisnicima na najbolji način čime se istodobno pospješuje i rast vašeg poslovanja. Kako razvijamo asortiman TENA Men, također i podižemo razinu osviještenosti o problemu curenja urina kod muškaraca te potrošače usmjeravamo na vaše poslovanje kako bi tamo pronašli rješenja.

  • Ažurirana kampanja za potrošače – uključujući TV reklamu za maksimalan utjecaj 
  • Ugovoreno web-mjesto za muškarce – podizanje razine osviještenosti i obrazovanje o problemu curenja urina kod muškaraca 
  • Prodajni materijali – za poticanje i uvjeravanje muških korisnika na kupnju rješenja
Zajedno činimo razliku. Saznajte više o našoj ponudi na TENA za ljekarne

TENA Men asortiman

Reference:

1Irwin Debra E. et al, Odsjek za epidemiologiju, Sveučilište North Carolina, Chapel Hill, NC. Svjetske procjene učestalosti simptoma donjeg urinarnog trakta, preaktivnog mokraćnog mjehura, urinarne inkontinencije i blokade izlaznog kanala mjehura. 14. rujna; 2010.
2Abrams Paul et al. Inkontinencija, 5. izdanje 2013. 5. međunarodno savjetovanje o inkontinenciji. Pariz. Veljača; 2012.
3Studija učestalosti urinarne inkontinencije kod muškaraca, muškarci u dobi 40+ godina, VB, SAD, NJEM, IT, MEKS, RU, metodologija samostalnog prijavljivanja. SCA studija 2013. Podaci dokumentirani.
4Kantar zdravlje. Korisnički test za nadogradnju proizvoda TENA Men. Ožujak 2016.