Ovo web-mjesto upotrebljava kolačiće. · Što su kolačići? Prihvaćam

TENA Men

Još muževniji dizajn da stvari ostanu pod kontrolom.

Potencijal koji čini veliku razliku

Dok 1 od 4 muškarca iznad 40 pate od curenja urina.[1,2] No, 95 % njih ne upotrebljava odgovarajuću zaštitu od inkontinencije.[3]

Malo znaju o toj temi, a mnogi ni ne znaju da postoje specifični proizvodi za muškarce. Budući da im je neugodno, srame se zatražiti pomoć te se pokušavaju sami nositi s privremenim rješenjima i prilagođenim životnim stilom.

Inovativne značajke kako bi muškarci preuzeli kontrolu

TENA Men asortiman specifično je izrađen za mušku anatomiju kako bi muškarcima pružio rješenje koje ih osnažuje u preuzimanju kontrole i življenju života onako kako žele. Njegove inovativne značajke uključuju:

  • Jedinstven sustav kontrole neugodnog mirisa koji sprečava neželjene mirise
  • Sigurna upijajuća jezgra koja uklanja vlagu s kože i izravno blokira tekućinu
  • Dermatološki testiran materijal koji je nježan prema koži

Muževna zaštita za nadmoćnu sigurnost

Razvili smo TENA Men asortiman kako bismo pružili još muževniji izgled i dojam, istodobno zadovoljavajući najvažnije potrebe muškaraca:

  • 84 % muškaraca bili su „iznimno” ili „vrlo” zadovoljni što NOVI TENA Men upijajući zaštitni uložak sprečava curenje [4]
  • 88 % korisnika bili su „iznimno” ili „vrlo” zadovoljni upijanjem novog proizvoda [4]
  • 81 % bilo je vrlo zadovoljno s time koliko je novi upijajući zaštitni uložak udoban [4]
  1. NOVI dizajn ističe područje sigurnog upijanja
  2. NOVI uzorak u obliku pčelinjeg saća podudara se s upijanjem
  3. Sigurna ljepljiva traka drži proizvod na mjestu
  4. Mekana bočna lastika doprinosi udobnoj i sigurnoj prilagodbi
  5. NOVI sivi stražnji sloj muževniji je i diskretniji

TENA Men upijajući zaštitni uložak razina 2

Neprekidna predanost korisnicima i vašem poslovanju

Predani smo pomaganju u vašem angažmanu s korisnicima na najbolji način čime se istodobno pospješuje i rast vašeg poslovanja. Kako razvijamo asortiman TENA Men, također i podižemo razinu osviještenosti o problemu curenja urina kod muškaraca te potrošače usmjeravamo na vaše poslovanje kako bi tamo pronašli rješenja.

  • Ažurirana kampanja za potrošače – uključujući TV reklamu za maksimalan utjecaj 
  • Ugovoreno web-mjesto za muškarce – podizanje razine osviještenosti i obrazovanje o problemu curenja urina kod muškaraca 
  • Prodajni materijali – za poticanje i uvjeravanje muških korisnika na kupnju rješenja
Zajedno činimo razliku. Saznajte više o našoj ponudi na TENA za ljekarne

TENA Men asortiman

Reference:

1Irwin Debra E. et al, Odsjek za epidemiologiju, Sveučilište North Carolina, Chapel Hill, NC. Svjetske procjene učestalosti simptoma donjeg urinarnog trakta, preaktivnog mokraćnog mjehura, urinarne inkontinencije i blokade izlaznog kanala mjehura. 14. rujna; 2010.
2Abrams Paul et al. Inkontinencija, 5. izdanje 2013. 5. međunarodno savjetovanje o inkontinenciji. Pariz. Veljača; 2012.
3Studija učestalosti urinarne inkontinencije kod muškaraca, muškarci u dobi 40+ godina, VB, SAD, NJEM, IT, MEKS, RU, metodologija samostalnog prijavljivanja. SCA studija 2013. Podaci dokumentirani.
4Kantar zdravlje. Korisnički test za nadogradnju proizvoda TENA Men. Ožujak 2016.