Ovo web-mjesto upotrebljava kolačiće. · Što su kolačići? Prihvaćam

Primjer iz stvarnog života

TENA koristi vrijedne primjere iz stvarnog života za oblikovanje proizvoda i usluga koji zaista zadovoljavaju potrebe. Surađujemo s pojedincima, njegovateljima i medicinskim stručnjacima kako bismo isporučili visokokvalitetna rješenja.

Iskustva o suradnji s TENA timom iz prve ruke

Poslušajte što drugi kažu o svojoj suradnji s nama i kako im je to ne samo poboljšalo radno okruženje, nego i smanjilo troškove te pružilo više vremena za kvalitetniju njegu.

Pogledajte što kažu korisnici diljem svijeta

TENA studije slučaja

TENA je pomogla u smanjenju problema s curenjem

Ustanova za njegu u Calgaryju u Kanadi donijela je odluku prebacivanja kod dobavljača koji nije povezan s TENA proizvodima isključivo na osnovi što su mislili da je ponuda cijene bolja. No ta je promjena donijela neželjeni trošak, kao i neželjeni neugodan miris urina. Kada je ustanova za njegu prethodno upotrebljavala TENA proizvode, nije bilo neugodnog mirisa. Uprava se predomislila i ponovo pozvala TENA tim da uvede pristup orijentiran na pacijenta.

TENA studije slučaja

Situacija

  • Curenje je bilo problem

  • Osoblje je provodilo puno vremena u mijenjanju zaštite prvenstveno zbog curenja i loše prilagodbe konkurentnih proizvoda za inkontinenciju

  • Prekomjerna curenja rezultirala su dodatnim pranjem rublja

  • Njega za kožu nije bila učinkovita te se morao upotrijebiti širok niz proizvoda za njegu

Preporučene promjene

  • Individualizirani odabir proizvoda i toaletnih programa kada je primjenjivo 

  • Ponovna obuka osoblja za najbolje postupke u rutinama. Vremena presvlačenja za noćne proizvode promijenjena su sa 7 navečer u 10 navečer i ponoć – za što je bio potreban timski rad večernjeg i noćnog osoblja.

  • Praćenje curenja u razdoblju od dva tjedna za sve tri smjene

  • Da bi se razumio učinak curenja unutar radnog vremena, presvlačenje pacijenata i kreveta pratilo se i bilježilo

  • Uvođenje TENA proizvoda za njegu za kožu i čišćenje (TENA krema za pranje i TENA šampon & tuširanje)

  • Uprava je odigrala ključnu ulogu u podržavanju osoblja s ovim zahtjevima promjene

 Primjenom najboljeg postupka za inkontinenciju, osobnu higijenu i individualiziranim odabirom proizvoda ustanova za njegu postigla je sljedeće:

Ključne prednosti

  • Povećano zadovoljstvo osoblja i pacijenata

  • Unaprijeđen odnos s obiteljima 

  • Posljedično smanjena curenja

  • Poboljšan cjelokupni proračun za inkontinenciju

  • Manje radnih sati provedeno na nepotrebnim zadacima vezanim uz inkontinenciju te više vremena za kvalitetnu njegu usredotočenu na pacijenta

  • Značajno poboljšano zdravlje kože pacijenata s teškim stanjem kože

  • Smanjen broj proizvoda za njegu za kožu. U prosjeku je najmanje pet proizvoda za njegu za kožu uklonjeno is soba pacijenata uz njihovo dopuštenje.

Reference:

1Essity dokumentirani podaci: Sva statistika zasnovana je na prosječnim postotcima između 85 – 181 TENA rješenja studija slučaja diljem svijeta, uglavnom u Europi, ali i u SAD-u, Kanadi i Kini. Rezultati se razlikuju u državama i ustanovama za njegu ovisno o okolnostima u kojima se svaka ustanova za njegu nalazila prije primjene TENA solutions. 2011-13. 
2Essity dokumentirani podaci: Prosječni postotci 181 TENA rješenja studije slučaja diljem svijeta, uglavnom u Europi, ali i u SAD-u, Kanadi i Kini. Rezultati se razlikuju u državama i ustanovama za njegu ovisno o okolnostima u kojima se svaka ustanova za njegu nalazila prije primjene TENA Solutions. 2011-13. Troškovi u vezi s upravljanjem inkontinencijom izmjereni u TENA Solutions su potrošnja proizvoda, njega za kožu, pranje rublja i troškovi otpada.