Vježbe za jačanje mišića dna zdjelice

Jačanjem mišića dna zdjelice smanjit ćete inkontinenciju.
Žena vježba

Jedna stvar vam zaista može pomoći.

Vaš mjehur drže na mjestu brojni mišići dna zdjelice. Sve dok ti mišići dobro funkcioniraju, imate potpunu kontrolu nad mjehurom i možete kontrolirati njegovo istjecanje. Kad mišići izgube snagu, dolazi do istjecanja urina. Zato je jedna od najvažnijih stvari pri kontroliranju urina naučiti kako izolirati mišiće dna zdjelice i pravilno ih vježbati. To je najučinkovitije u sprječavanju istjecanja urina. 

Nevidljivo vježbanje

Zgodna stvar u vezi vježbanja mišića dna zdjelice ili Kegelovim vježbama jest što ih možete uvijek raditi, u svakom trenu – i to nitko neće primijetiti. Na sastanku, dok čekate autobus, za večerom – stišćite, stišćite, stišćite. Najvažnije je ne zaboraviti vježbati.

Vježbe dna zdjelice

Naučite pravilno stiskati i spriječite istjecanja.

Dvije žene uživaju u džogiranju šumom

Život sa stresnom inkontinencijom

„Nikad nisam mislila da bi mi oslabjeli mjehur mogao stati na put.”

Margareta
60

Sretna žena zrelih godina stavlja kacigu na glavu pored bicikla u gradu

Savjeti i trikovi

Inkontinencija ne mora kontrolirati vaš život – informirajte se i steknite ponovno kontrolu.

Dvije žene s biciklima sjede na travi i odmaraju na osunčanom polju

What are cookies?

Lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet.