Borite se protiv istjecanja Kegelovim vježbama

Žena koja trči sa slušalicama na ušima provjerava koliko je sati na svom ručnom satu

Najučinkovitije vježbe

Jeste li znali da vam je dovoljno samo pet minuta dnevno za vježbanje mišića dna zdjelice čime možete značajno smanjiti inkontinenciju ili je se potpuno riješiti? Čim steknete naviku, možete vježbati bilo gdje, bilo kada, a nikada nije prekasno da počnete.
 
Vježbanje mišića dna zdjelice, korak po korak:
 
  • Počnite izvoditi vježbu u ležećem položaju. Tako ćete uspješnije i jednostavnije stiskati. 
  • Kako biste izolirali mišiće, stisnite mišiće oko stražnjeg prolaza. Nastavite stiskati oko vagine i uretre. Stišćite kao da pokušavate nešto zadržati u vagini. Stražnjica i prepone moraju biti opušteni. Stišćite dvije sekunde, a zatim opustite na dvije sekunde. Ponovite koliko puta možete.
  • Snažni stisak. Stisnite mišiće dna zdjelice najsnažnije koliko možete. Držite pet sekundi. Opustite pet sekundi. Ponovite pet do deset puta. 
  • Stisak izdržljivosti. Stisnite srednjom jačinom koliko god možete. Pokušajte zadržati stisak 60 sekundi. Učinite to svaki put po završetku vježbi snažnog stiskanja. 
  • Brzo stiskanje. Stisnite koliko god možete dvije sekunde. Zatim se opustite na dvije sekunde. Činite to 5 – 10 puta dnevno – svaki put kad želite kihnuti, zakašljati ili se nasmijati. 

What are cookies?

Lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet lorem ipsum dolor sit amet.