Zona za vježbu

Vježbe za mišiće dna zdjelice

Kliknite ovdje

Dobro je što vježbe za jačanje mišića dna zdjelice nisu poput uobičajenih vježbi. One su jednostavan i praktičan način da te ključne mišiće vratite u formu, a da se i ne oznojite! (Bez ijedne kapi znoja, obećavamo.) Dakle, mišići dna zdjelice izvana se ne vide pa nitko ne može znati da ih vježbate. To znači da ove vježbe možete raditi gdje god želite: u autobusu, u uredu ili u svojem omiljenom naslonjaču dok gledate televiziju.

Kako djeluju vježbe za jačanje mišića dna zdjelice

Ako imate stresnu ili kombiniranu inkontinenciju (dodatne informacije potražite u odjeljku Tipovi), ove vježbe mogu biti vrlo djelotvorne. Zapravo, poboljšanje osjeća čak 70% osoba koje pate od stresne inkontinencije. To je zato, što se njima jačaju mišići koji podupiru mjehur, a dodatna je prednost i to što njima možete učvrstiti i trbuščić! Što je još bolje, ne morate biti u cvijetu mladosti da bi vam vježbe pomogle. Čak i žene u sedamdesetim ili osamdesetim godinama života mogu ublažiti simptome pa vrijedi pokušati! No ne zaboravite da radi trajnog poboljšanja ne smijete prekinuti vježbanje.