O muškoj inkontinenciji

Jedan od svaka četiri muškarca preko 40 godina* imaju problem s curenjem urina, koje je poznato i kao inkontinencija. Najbolji je način za pronalaženje rješenje saznati više o tome kako inkontinencija funkcionira.

Jedan od četiri muškarca imaju problem s curenjem urina

Najčešće vrste inkontinencije

Postoje razne vrste inkontinencije, ali one najčešće su urgentna inkontinencija i kapanja (također poznate i kao kapanje nakon mokrenja i terminalno kapanje). Nije neuobičajeno imati kombinaciju navedenog. Druge vrste inkontinencije su preljevna urinarna inkontinencija (nenamjerno curenje uz istodobno pun mjehur koje je često uzrokovano problemima s povećanom prostatom) i stresna inkontinencija. Najbolji način za utvrđivanje o kojoj se vrsti radi jest da se savjetujte s liječnikom koji vam može pomoći da pronađete odgovarajući tretman. Savjetovanje s liječnikom može vam također pomoći da odbacite curenje urina kao nuspojavu drugih problema.

Urgentna urinarna inkontinencija

Urgentna inkontinencija odnosi se na nenamjerno curenje s intenzivnim osjećajem potrebe ispuštanja urina. Ovo stanje mogu uzrokovati brojni čimbenici. Jedan od glavnih uzroka su preaktivni mišići mokraćnog mjehura, dobrovoljni mišići u sfinkteru, koji uzrokuju nenamjerne kontrakcije. Time se preko živaca šalju poruke mozgu zbog čega imate osjećaj da morate ispustiti urin kada to ne želite. U nekim slučajevima to može biti zbog od infekcije nadraženog mjehura ili bubrežnog kamenca. Može se također razviti kao komplikacija bolesti povezanih sa živcima ili mozgom (udar, Parkinsonova bolest ili multipla skleroza).

Stresna urinarna inkontinencija

Stresna inkontinencija odnosi se na nenamjerno curenje zbog napora ili naprezanja mjehura (primjerice, kada kašljete, smijete se ili kišete). Sfinkter ili mišići i ligamenti dna zdjelice koji podupiru mjehur preslabi su da bi zadržali urin. Ova vrsta inkontinencije uglavnom se javlja kod žena, no približno 1% muškaraca može je razviti nakon operacije prostate.

Kako poboljšati stanje

Postoje različiti način za poboljšanje kontrole mjehura. Vježbanje dna zdjelice i mijenjanje određenih stvari u prehrani neki su načini. Najbolji način zadobivanja kontrole jest savjetovanje s liječnikom kako biste sami pronašli najbolje rješenje.

Isto tako, pozivamo vas da saznate više na našim stranicama o vježbama i savjetima.

* Na osnovi ankete koju je provela tvrtka SCA 2012. s muškarcima iznad 40 u SAD-u, Velikoj Britaniji, Njemačkoj, Italiji, Rusiji i Meksiku. Prikupljeni podaci nisu objavljeni.

How to get better

There are different ways to improve your bladder control. Diagnosing and treating an enlarged prostate is one of the most important. Doing pelvic floor exercises and restricting your intake of alcohol and caffeine are two more examples. The best way to start regaining control is to consult your doctor so that you can find the best solution for your specific situation.

You can also find more helpful tips and advice as well as useful exercises on our website. 

Choosing the right product

Knowing which products work best for you is crucial. Over the years we’ve helped millions of men worldwide manage their incontinence and feel in control. You can join them by simply choosing the right absorbent product for your needs. 

* Based on survey conducted by Essity in 2012, with men over 40 in the US, UK Germany, Italy, Russia and Mexico. Data on file not published.

Povezani članci

O muškoj inkontinenciji

Jedan od svaka četiri muškarca preko 40 godina* imaju problem s curenjem urina, koje je poznato i kao inkontinencija. Najbolji je način za pronalaženje rješenje saznati više o tome kako inkontinencija funkcionira.

Vježbe dna zdjelice

Kontrola mjehura može se poboljšati uz pomoć odgovarajućih vježbi. Vježbe dna zdjelice, poznate i kao Kegelove vježbe mogu pospješiti sprečavanje, smanjenje ili upravljanje problemima s curenjem urina.