Ostati aktivan unatoč oslabjelom mjehuru

Postoje mnogi načini na koje možete kontrolirati i nastaviti živjeti onako kako želite, bez obzira na vrstu curenja urina koju imate.

Ostati aktivan uz curenje urina i inkontinenciju

Održavanje aktivnog života

Brine li vas izlazak s prijateljima, sastanak od četiri sata ili košarkaška utakmica s djecom? Ne morate prekinuti sa svojim dnevnim aktivnostima samo zato jer imate curenje urina.

Navodimo nekoliko brzih savjeta koji mogu vam pomoći s curenjima i zadržavanjem kontrole:

  • Obavite to prije polaska – pražnjenje mjehura prije planirane aktivnosti može vam pomoći da se opustite.
  • Znanje je moć – ako unaprijed znate gdje je toalet, to vam može pomoći da svoje aktivnosti planirate bolje te ne morate grčevito tražiti toalet kada vam je sila. Ako namjeravate gledati utakmicu uživo, možete, primjerice, probati dobiti sjedala blizu toaleta.
  • Budite hidratizirani – Nemojte unositi manje tekućine samo zato što želite osigurati da tijekom aktivnosti ne dođe do curenja urina. Manji unos tekućine uzrokovat će dehidraciju što će pogoršati situaciju. Drugim riječima, ne zaboravite piti dovoljno tekućine.
  • Izbjegavajte okidače – Iako je važno piti dovoljno tekućine, umjerena konzumacija okidača kao što su čaj, kava i alkohol činit će vam dobro. Ta su pića poznata po poticanju tijela na proizvodnju više urina.
  • Stiskanje – vježbe mišića dna zdjelice pomažu kada se radi o curenju urina pa obavezno ustrajte u vježbama stiskanja. Osobito zato što ih možete raditi na poslu i kod kuće.
  • Zaštita od curenja urina – Postoje odlični proizvodi za zaštitu od curenja urina. TENA Men posebno su oblikovani kako bi pružili diskreciju, udobnost i sigurnost te su napravljeni u skladu s vašim životnim stilom. Imaju različite razine upijanja, od laganih tankih uložaka i uložaka, do donjeg rublja s velikom moći upijanja pa možete biti sigurni da ćete pronaći ono što vam odgovara.
  • Ovi jednostavni savjeti mogu značajno poboljšati vašu kvalitetu života i pomoći vam da nastavite sa svakodnevnim aktivnostima s povjerenjem.

Povezani članci

O muškoj inkontinenciji

Jedan od svaka četiri muškarca preko 40 godina* imaju problem s curenjem urina, koje je poznato i kao inkontinencija. Najbolji je način za pronalaženje rješenje saznati više o tome kako inkontinencija funkcionira.

Vježbe dna zdjelice

Kontrola mjehura može se poboljšati uz pomoć odgovarajućih vježbi. Vježbe dna zdjelice, poznate i kao Kegelove vježbe mogu pospješiti sprečavanje, smanjenje ili upravljanje problemima s curenjem urina.