To olakšava štićenicima pronalazak toaleta noću. Koristite jantarno obojeno svjetlo kako biste smanjili ometanje sna. Možete koristiti i svjetlosne senzore pokreta koji se pale automatski.
*Required fields
To olakšava štićenicima pronalazak toaleta noću. Koristite jantarno obojeno svjetlo kako biste smanjili ometanje sna. Možete koristiti i svjetlosne senzore pokreta koji se pale automatski.
*Required fields
Korištenjem oznaka na vratima toaleta i kontrastnih boja štićenici lakše prepoznaju WC školjku, prekidač svjetla i vrata toaleta. Povišeni WC-stolac i rukohvati olakšavaju zauzimanje pravilnog položaja, čineći odlazak na toalet sigurnijim i udobnijim.
*Required fields
Ovo je posebno važno kod štićenika s bilo kakvim kognitivnim oštećenjima, jer oni možda neće moći prepoznati signale mjehura ili crijeva niti znati što učiniti kada moraju ići na toalet.
*Required fields
Neki štićenici mogu biti manje pokretljivi ili spretni. Stoga odjeća koju je lako obući i svući pomaže u sprječavanju nezgoda. Kada su potrebni proizvodi za inkontinenciju, gaćice su praktične jer olakšavaju korištenje toaleta i pomažu štićenicima da ostanu samostalni.
*Required fields
odite računa da toalet ostane čist, da su higijenski proizvodi lako dostupni i da štićenici mogu jednostavno zatražiti pomoć.
*Required fields
Osobama je ponekad teško prihvatiti da trebaju pomoć pri odlasku na toalet. Zato hvalite štićenike i uvijek ostanite pozitivni. Čuvajte dostojanstvo štićenika tako da im osigurate privatnost i da se osjećaju ugodno, samostalno i cijenjeno.
*Required fields
To može povećati rizik da štićenici dožive nezgodu, što može utjecati na njihovo dostojanstvo i samopoštovanje. U slučaju nezgode, umirujte štićenika riječima poput: „Svatko ponekad ima nezgodu, tu sam da vam pomognem”.
*Required fields
Redovita noćna rutina je važna, no budite fleksibilni i pobrinite se da pomoć bude dostupna kad god je štićeniku potrebna. Uvijek pratite znakove da štićenik možda treba ići na toalet tijekom dana. Većina ljudi dnevno ide na toalet 4–8 puta, a osobe starije od 60 godina ponekad i noću. Uobičajeni dnevni raspored odlaska na toalet obuhvaća buđenje, doručak, ručak, poslijepodne, večer i prije odlaska na spavanje.
*Required fields
Proizvodi za inkontinenciju nikada ne bi trebali zamijeniti odlazak na toalet. Nastavite poticati svoje štićenike i pomozite im pri odlasku na toalet kad je potrebno. Ako pacijentima trebaju proizvodi za inkontinenciju, odaberite proizvod koji odgovara njihovim individualnim potrebama u pogledu tipa, veličine i stupnja upijanja, i osigurajte da je pravilno pričvršćen kako biste spriječili nelagodu, oštećenje kože i curenje.
S više od 60 godina iskustva TENA je vodeći svjetski brend za inkontinenciju*. Nudimo cijeli asortiman upijajućih proizvoda, njege za kožu i digitalna tehnološka rješenja za zdravlje koji su prilagođeni potrebama pojedinaca, njihovih obitelji i zdravstvenih djelatnika.
Pomoću brenda TENA, Essity je predvodnik u razvijanju proizvoda i usluga koji poboljšavaju dostojanstvo i kvalitetu života ljudi. Stremimo prema održivoj njezi pri inkontinenciji pomoću bolje skrbi i boljih proizvoda.
*Izvor: Euromonitor International Limited; Maloprodajna inkontinencija za odrasle, svi kanali, RSP vrijednost prodaje, Tissue & Hygiene, izdanje 2024.
TENA je brend tvrtke Essity – vodeće globalne tvrtke za higijenu i zdravlje. Svaki dan, naše proizvode, rješenja i usluge upotrebljava milijarda ljudi u svijetu. Naša je svrha svladati prepreke do dobrobiti u korist potrošača, pacijenata, njegovatelja, klijenata i društva. Prodaja se provodi u približno 150 država uz prisutnost vodećih globalnih brendova, TENA i Tork te drugih snažnih brendova kao što su Actimove, Cutimed, JOBST, Knix, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Modibodi, Nosotras, Saba, Tempo, TOM Organic i Zewa. 2024. Essity je imao neto prodaju od pribl. 146 milijardi SEK (13 milijardi EUR) i 36.000 zaposlenika. Sjedište tvrtke je u Stockholmu, u Švedskoj i navedena je na popisu Nasdaq Stockholm. Više informacija na stranici essity.com.