Što znači preuzeti odgovornost?

Za nas je sve započelo s kvalitetnim proizvodima. I dalje je tako. Jer TENA je uvijek skrbila za ljude. Poboljšavajući njihove živote i pomažući im da žive dostojanstveno i samopouzdano. To se ne mijenja.

No uvijek se odnosilo i na spremnost za učenje. A kako smo stekli dublje razumijevanje naše međusobne povezanosti i povezanosti s našim okolišem, naša je definicija skrbi također postala dublja. Potiče nas ne samo da skrbimo za ljude, nego i za planet. Danas smo predani tom većem opsegu odgovornosti te smo ustrajni kao što smo uvijek bili kako bismo ostavili bolji trag.


Radi se o posjedovanju plana za budućnost, uz naš program TENA Protects.

Od 2008. poduzimamo korake kako bismo svaki TENA proizvod učinili održivijim. Prebacujemo se na 100 % obnovljivu električnu energiju u svim našim tvornicama. Smanjujemo ugljični otisak naših proizvoda i usluga za 50 % do 2030. Korak po korak kako bismo ostavili bolji trag na planetu.
Ikona dviju ruku koje oblikuju srce

Radi se o prevladavanju prepreka za dobrobit.

Kao i drugi brendovi u obitelji Essity, TENA ima misiju pomoći ljudima da žive sretnije, ispunjenije živote. Mnoge od naših nedavnih inovacija – kao što je iznimno upijajući proizvod TENA Flex, udobne i tanje gaćice TENA Pants i TENA Slip te TENA Comfort s tehnologijom ConfioAir – ne samo što su povećali higijenu i zdravstvene standarde za milijune korisnika i njegovatelja, nego su uz to i smanjile klimatski utjecaj*.
 
Marljivo radimo na podizanju svijesti, poboljšanju pružanja skrbi te potičemo dijaloge na visokoj razini u cijelom svijetu. Dijelimo svoje znanje o higijeni i zdravlju tako što educiramo mlade ljude te promičemo otvoreni dijalog o inkontinenciji otklanjajući stigmu koju ona često nosi. 
 
 
* Rezultati za razdoblje 2008. – 2015.: 13 % za TENA Flex, 23 % za TENA Pants, 15 % za TENA Slip i 19 % za TENA Comfort
Nasmiješena starija žena ljulja dječaka na ljuljački od gume.
Ikona otiska stopala

Radi se o smanjenju našeg ugljičnog otiska sa svakim novim izdanjem proizvoda.

Bosa stopala grupe mladih djevojaka u krugu na zelenoj travi
U konačnici, znamo da odlični proizvodi nisu dovoljni. Preuzimanje odgovornosti za planet kao i za ljude znači smanjenje ekološkog utjecaja i istinski doprinos održivom svijetu.
 
Naš rad na ostvarivanju UN-ovih ciljeva održivog razvoja u skladu je s tom odgovornosti. Jedan od tih ciljeva je cilj 12, Odgovorna proizvodnja i potrošnja unutar kojeg možemo pridonijeti poboljšanjem učinkovitosti resursa za smanjenje ugljičnog otiska. A već smo primijetili značajan napredak. Od 2008. smo smanjili otisak naših proizvoda za 11 – 33 % i na tragu smo toga da ostvarimo ili premašimo cilj od 50 % do 2030. 
Ikona znakova plus i minus

Radi se o činjenju više s manje.

TENA tim neprekidno stvara inovacije. Pronalazimo nove načine za poboljšanje ljudskih života dok također i poboljšavamo ekološki otisak svojih proizvoda.
 
To znači upotrebu superiornih materijala, uvođenje pametnijih dizajna, a sve to uz upotrebu manje energije koja dolazi iz fosilnih goriva. Zapravo, naš sljedeći korak je prebacivanje na obnovljivu električnu energiju na svakoj od naših proizvodnih lokacija, počevši od europskih.
Pet vjetrenjača na vrhu zelenog brežuljka, s oblacima i sunčevim svjetlom te planinama u daljini.
Evo još nekoliko ciljeva koje nastojimo ostvariti do 2030.:
 
  • Smanjit ćemo ugljični otisak svojih proizvoda na pola. 
  • Smanjit ćemo 18 % ugljičnih emisija u našim sirovim materijalima, transportu i otpadu. 
  • Polovica naših inovacija bit će prirodne inovacije.
  • 100 % Essity proizvodnih ustanova pretvorit će sav otpad u korisne materijale ili energiju.
Ikona četiri zakrivljene strelice u smjeru kazaljki na satu u krugu

Radi se o pomaganju u izgradnji cirkularnog društva.

Želimo dizajnirati proizvode i usluge za društvo u kojem manje odlazi u otpad, a više se reciklira i ponovo upotrebljava. To je ambiciozan cilj, a kako bismo ga ostvarili, trebamo kreativno razmišljanje i potpuno nove poslovne modele i partnerstva.
 
Već smo krenuli u tom smjeru. Primjerice, naša tvrtka bila je jedna od prvih 300 koje su potpisale „Bez kompromisa” – globalno obećanje za ukidanje zagađenja plastikom na izvoru. Poštovanje tog obećanja znači da neprekidno radimo prema našem cilju 100 % reciklirajućeg pakiranja, napravljenog od 85 % obnovljivih ili recikliranih materijala, do 2025., te da otpad sa svih naših proizvodnih jedinica pretvorimo u materijal i energiju do 2030. 
Gomile cijevi na podu skladišta ustanove za proizvodnju papirne pulpe
Evo kako nam do sada ide.
 
  • Ostvarili smo stopu oporavka od 63 % na Essity proizvodnim lokacijama do kraja 2019. 
  • Usluga TENA Solutions smanjila je razine otpada do 30 %. 
  • 79 % sirovog materijala na bazi sirovih celuloznih vlakana u Essity proizvodima i pakiranju bilo je FSC® ili PEFCTM certificirano u 2019. 
Ikona dviju ruku koje si daju pet

Radi se o osnaživanju svjesnih potrošača.

Svi znamo da trebamo promijeniti svoje potrošačke navike kako bismo smanjili osobni ugljični otisak. No mnogi misle kako tvrtke koje izrađuju potrošačke proizvode trebaju snositi dio te odgovornosti. 
Dvije žene vježbaju jogu na otvorenom na sunčan dan
Slažemo se. Kada upotrebljavate TENA proizvode, dio otiska postaje naša odgovornost. Naš je posao pomoći vam da vodite život s malo ugljika, a da ne morate žrtvovati vlastitu dobrobit ili dobrobit svojih najmilijih. 
 
A upravo na tome i radimo. Smanjujemo naš i vaš otisak, korak po korak. 

TENA proizvodi sada su transparentniji nego ikada.

Ugljični otisak TENA proizvoda učinili smo vidljivim svima, kao i pregled njihovih sastavnica.

Essity – vodeća tvrtka za higijenu i zdravlje

Essity je vodeća globalna tvrtka za higijenu i zdravlje Predani smo tome da poboljšamo dobrobit putem naših proizvoda i usluga. Essity doprinosi zdravom i održivom društvu. Iako svaki od Essity brendova ima vlastitu svrhu, svi radimo zajedno kako bismo postigli ambicije tvrtke Essity za održivost: poboljšanje dobrobiti za ljude svaki dan i stvaranje boljih rješenja s manjim ekološkim otiskom. Pronađite više informacija na stranici www.essity.com.