Naša priča o odgovornosti

Posao TENA tima uvijek je bio zaštititi ljude. A kako je globalna svijest o klimatskoj krizi sve snažnija tijekom godina, radimo u skladu s time. Poboljšavamo i učimo, korak po korak. Stvaramo nove inovativne načine za zaštitu ne samo ljudi, nego i planeta. 
 
Evo nekoliko presudnih trenutaka u našem putovanju.
Vjetrenjača sa zalaskom sunca i solarnim pločama u prednjem planu.

2020.

TENA se prebacuje na obnovljivu električnu energiju u svim europskim tvornicama

Danas je samo mali postotak potrošnje globalne energije obnovljiv. No to je u porastu, a mi pomažemo kako bi se proširilo. Od 2020. TENA radi prijelaz na 100 % obnovljivu električnu energiju u svim tvornicama u Europi – korak koji će značajno smanjiti ugljični otisak naših proizvoda za 6 %. 
TENA proizvodi putuju trakom u proizvodnoj ustanovi.

2019.

Novi izazovan cilj za održivo pakiranje

Predani smo tome da naše pakiranje bude 100 % reciklirajuće i izrađeno od 85 % obnovljivih i recikliranih materijala. I vrlo smo blizu tome. Na kraju 2019. kombinirana količina obnovljivog i recikliranog materijala u pakiranju Essity brendova bila je 68 %.
Logotip znanstveno utemeljenih ciljeva

2018.

Predanost čišćem okolišu: ambiciozni ciljevi za smanjen klimatski utjecaj

2018. naše je nove ciljeve za smanjenje emisija stakleničkih plinova za 25 % za energiju i električnu energiju u proizvodnji te 18 % za ključne sirove materijale, transport i otpad odobrila inicijativa Znanstveno utemeljeni ciljevi. To znači da naša predanost klimi podupire Pariški sporazum. 
Troje djece na plaži piše poruku i ostavlja otiske ruku unutar srca koje su iscrtali na pijesku.

2018.

Predanost djelovanju: naše platforme za aktivaciju održivosti

S obzirom na to kako je duboko održivost ugrađena u naše poslovanje, svoju budućnost razvijamo na tri nove platforme: Dobrobit znači da nam je stalo i da smo odvažni te da hrabro djelujemo u vezi s društvenim problemima s kojima se ostali ne usuđuju suočiti; Više od manje znači stvaranje veće vrijednosti pomoću manje resursa; a Cirkularnost se odnosi na inovativne proizvode napravljene od obnovljivih ili recikliranih materijala te istraživanje rješenja za ponovnu upotrebu i recikliranje.
Sunčeve zrake prodiru kroz visoka borova stabla stvarajući mrlje svjetla na tlu mračne šume. EPD logotip nalazi se povrh slike.

2017.

Potpuno nova razina transparentnosti za TENA proizvode

Ekološka deklaracija proizvoda neovisna je ovjera koja pokazuje ekološke informacije o proizvodu na osnovi njegova kompletnog životnog ciklusa. Usklađivanjem s ovim standardom TENA dobiva snažnu osnovu za zahtjeve u vezi s ekološkom izvedbom naših proizvoda. 
Šest obojenih ploča u mreži, svaka s ikonom i tekstom u bijeloj boji koja navodi UN-ove ciljeve održivog razvoja 3, 5, 6, 12, 13 i 15.

2016.

Odvažni planovi za globalno djelovanje: rad na UN-ovim ciljevima održivog razvoja

UN-ovi ciljevi održivog razvoja temelj su za bavljenje najkritičnijim globalnim izazovima s rokovima do 2030. Odabrali smo kao prioritete najvažnije ciljeve za naše poslovanje unutar kojih imamo značajnu stručnost i možemo doprinijeti. Rad na ostvarivanju tih ciljeva učinit će svijet boljim mjestom.
Dvije nasmiješene žene u TENA proizvodnoj ustanovi ispituju upijajući proizvod.

2016.

Smanjenje proizvodnog otpada – postavljeni novi ambiciozni ciljevi

Na našem putu prema krajnjem cilju od nula otpada u proizvodnji postavili smo konkretan cilj: sve Essity proizvodne ustanove pretvarat će sav proizveden otpada u korisne materijale ili energiju do 2030. 
Mreža senzornih spojeva mapirana na upijajuće područje bijelog zaštitnog donjeg rublja upire prema gore stvarajući malenu pravokutnu kutiju s oznakom TENA.

2013.

Početak prodaje proizvoda TENA Identifi™ – više znanja, bolji ishodi, manji ugljični otisak

Za profesionalne njegovatelje razumijevanje pojedinačnih potreba vrlo je važno. TENA Identifi nova je tehnologija koja bilježi urinarno istjecanje štićenika, omogućujući njegovateljima da djeluju s obzirom na dubinsko znanje o uzorcima istjecanja i razinama urina. Osim do 62 % manje istjecanja1 za štićenike, to rezultira s 4 % manje zamjene inkontinencijskih proizvoda1 i 56 kg manje otpada po štićeniku po godini2.
 
 
 
1) Rezultati klijenata od 210 prije i nakon izvješća praćenja s proizvodom TENA Identifi™ u Danskoj. Izvješća praćenja napravljena su u razdoblju od lipnja 2013. do lipnja 2015.
2) Rezultati na osnovi 207 korisnika u 25 švedskih općina; ožujak 2017. 
Sedam pari stopala tvore krug u visokoj zelenoj travi.

2011.

Naši novi ciljevi za inovaciju: Ljudi i priroda

Najmanje 33 % novih inovacija sada će generirati društvena i/ili ekološka poboljšanja. Poboljšat ćemo učinkovitost resursa i smanjiti svoj ekološki utjecaj uzimajući u obzir cijeli životni ciklus za nove inovacije. 
Njegovatelj u domu za starije i nemoćne pomaže starijoj ženi s hodalicom.

2011.

Početak prodaje TENA Solutions: partnerstvo za veću kvalitetu njege i manji ugljični otisak

TENA Solutions strukturiran je način poboljšanja dobrobiti štićenika u partnerstvu s ustanovama za njegu koji ostavlja bolji trag na okoliš. U prosjeku ustanove koje uvode TENA Solutions primjećuju da je vrijeme potrebno za obveze vezane uz inkontinenciju smanjeno za 44 %, a otpad za 31 %*.
 
 
 
* Prosječni postotci između 85 – 181 TENA Solutions studija slučaja diljem svijeta, uglavnom u Europi, ali i u SAD-u, Kanadi i Kini. Rezultati se razlikuju u državama i ustanovama za njegu. 2011. – 2013. 
Niz otisaka na plaži koji se gube u daljini.

2008.

Izazovan novi cilj za CO2: smanjiti ugljični otisak TENA proizvoda za 50 %

Ažuriranje: od uspostavljanja ovog cilja uspjeli smo smanjiti ugljični otisak za naše uloške, tanke uloške i gaćice za 11 – 33 %, a na tragu smo da ostvarimo ili premašimo svoj cilj od 50 % do 2030.
Promotivne ilustracije proizvoda iz 80-ih koje prikazuju Tenaform i Tenette inkontinencijske proizvode.

1983.

Registriranje TENA brenda – novo poglavlje u uzbudljivoj priči

TENA brend registriran je 1983. te se, kao i naši proizvodi, s vremenom postupno razvijao. Tijekom godina smo slušali, inovirali i stvarali potpuno nove proizvode. Od skromnih početaka izrasli smo u vodeći svjetski inkontinencijski brend kojem vjeruju milijuni ljudi u cijelom svijetu.
Dva znanstvenika u bijelim kutama gledaju u svoje bilješke u laboratoriju.

1970-e

Sigurnost proizvoda – s nama od samog početka

Sigurnost proizvoda bila je od središnje važnosti TENA brendu od samog početka. Svi TENA proizvodi prolaze stroge sigurnosne postupke i sigurni su za upotrebu za svrhe za koje su namijenjeni. Sadrže uobičajene materijale koje u širokom nizu upijajućih higijenskih proizvoda tijekom mnogih godina upotrebljavaju milijuni ljudi u cijelom svijetu.
Tiskani oglas iz 1960-ih prikazuje model koji nosi jednokratne inkontinencijske pelene.

1960-e

Počinjemo od početka: rušimo tabue, poboljšavamo kvalitetu života

Naše porijeklo seže u rane 1960-e kad smo (kao švedska tvrtka tada pod nazivom Mölnlycke) izradili prve jednokratne pelene i podgaćice za inkontinencijske pacijente. Prvi smo otvoreno oglašavali inkontinencijske proizvode podižući razinu svijesti i prihvaćanja ovog čestog stanja.